sâmbătă, 25 iunie 2011

The Loved Ones {2009}

Ah! Cata ura a putut sa-mi creeze filmul asta pentru personajele diabolice care aveau si norocul pe partea lor. Bine, acest noroc a venit din ocaziile oferite de scenariul enervant...enervant pentru ca oferea ocazii "gratuite" si prostesti pentru a duce mai departea dracia personajelor extraordinar de negative...
O asemenea faza a fost cand victima a reusit sa scape la inceput, s-a urcat intr-un copac, un copac destul de des, insa a fost doborit de o piatra. De ce? Ca sa mearga filmul mai departe...in realitate probabil se intampla altfel (daca exista cu adevarat sansa ca un tip sa fie rapit de o nebuna si tatal acesteia)...puneai mana in dreptul capului si chiar mi se pare imposibil sa fi doborat dintr-un copac. Na, parerea mea...m-a enervant la culme chestia asta plus urmatoarea chestie, dar nu o mai povestesc.
Ideea e ca filmul a reusit sa-mi rascoleasca emotii profunde, emotii care ma faceau sa devin mai violent si mai puternic, ca sa zic asa, fata de rautate...imparteam vointa victimei si dorinta lui de supravietuire si razbunare. A fost ceva ce nu mi se intampla des la filme...dar fiindca e atat de simplu si clar, emotiile sunt transmise direct.
A fost un film bolnav, da...violent, dar nu goreish, ceea ce e bine. Si e australian dar se vad multe referinte americane...era de asteptat. Plus ca imaginile sunt creative si bine alese...inca un plus. De vazut.
7.6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu