marți, 14 aprilie 2009

The Uninvited {2009}

Trebuie sa incep cu: Trebuie sa vad originalul sud-koreean si asa trebuie sa o faca toti care incearca sa vada filmul asta din 2009. Originalul e A Tale of Two Sisters si e din 2003. Cum America ne-a obinuit deja prin faptul ca fura, efectiv, filmele horror de provienienta asiatica era normal sa se intample cu acel clasic. Am incercat in trecut sa vad originalul dar nu l-am prins intr-o varianta calitativa buna si dupa o vreme am uitat de el insa promit sa ma revansez.

Chestia la filmul asta e ca plot-twistul functioneaza si pe mine m-a luat prin surprindere...asta mi se intampla daca nu ma uit la original. Daca il vedeam ziceam ca asta e doar un rip-off ieftin care foloseste aceleasi chestii numai ca nu la fel de bine pentru ca pur si simplu nu pot sa o faca...nu au talentul insa nici nesimtirea sa le copie efectiv, cel putin nu cred...ma lamuresc cand vad filmul din 2003.

La filmul asta m-am uitat pe de o parte si din cauza Emiliei Browning...o actrita tanara (cu doar cateva luni mai mica decat mine) si frumoasa si poate si talentata desi nu prea a avut ocazia sa o arate. Prima data am vazut in Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events si m-am indragostit de buzele ei :)) ...cand am vazut filmul eram de o seama cu ea deci nu va ganditi la nimic ilegal - jailbait :)) .

Ok, revenind la film...e putin plictisitor la inceput dar isi revine pe parcurs, e oarecum interesant si misterul e bunicel. Insa plot twistul din final e zguduitor si chiar neasteptat. Cel putin pentru mine. In rest nu prea ne uimeste cu nimic...actorii joaca standard, lookul nu e deosebit insa ajuta, cum am mai insinuat-o, povestea intreg filmul. Il imbunatateste cu .5 puncte insa trebuie sa il compar cu originalul...care o sa fie vizionat chiar in seara asta. YYYeeeeeyyyyy!!! Deci, desi plotul-twistul mentionat e bun restul sucks (te sperie cu sunete date la maxim in cinema sau acasa, nu cu ceva vizual)...so:

6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu