luni, 22 septembrie 2014

Transformers: Age of Extinction {2014}

Ma bucur si in acelasi timp imi pare rau ca nu m-am dus la cinema sa-l vad. Ma bucur pentru ca daca mergeam vedeam aceeasi chestie ce am vazut-o si la Transformers 2 si la Transfomers 3...dar in acelasi timp fix pentru asta exista un cinema...pentru spectacolul vizual si pentru actiune, care arata oricum mai bine decat ar arata pe ecranul tau de 80, de 100 sau 120 de cm.

Si daca mergeam la cinema probabil ajungeam sa-i dau o nota mai mare decat merita...Asa, cand il vezi in afara aurei de trend pe care o emana atunci cand apare proaspat la cinema, poti sa il judeci la rece. Si e aceeasi branza si are aceeasi formula ca precedentele...asa ca cine s-a dus la cinema sa vada asta, imi pare rau pentru el, eu a treia oara nu mai cad in plasa (pentru ca pe primul nu l-am vazut la cinema). Acum in loc de Shia il avem pe Matt Walhberg si in loc de tema umana de dragoste intr-un cuplu tanar avem dragostea de tata pentru fiica lui (pentru copilul lui) si de au ales tema asta, va intrebati...pentru ca publicul tanar spre f tanar care a vazut primul Transformer a intampinat aceelasi probleme ce le avea si Sam...prima dragoste, problemele din dragoste, tentatiile si asa mai departe.
Acum, acel public are deja sau o sa aiba in viitorul apropiat o progenitura de-a lui iar filmul asta trebuie sa atinga o coarda sensibila acolo unde trebuie...pentru publicul care trebuie. Si in acelasi timp filmul incearca sa castige acelasi public ca in Transformer 1 cu provestea de dragoste dintre fiica personajului principal si acel irlandez cu accent australian care de fapt e din Colorado...care a jucat foarte prost. De fapt toti au jucat foarte prost si toti au fost inlocuitori pentru Sam si ai lui...nici un personaj nou si interesant la orizont.
Chiar si John Turturo a fost inlocuit de Stanley Tucci. Si au fost la acelasi nivel amandoi. S-a incercat cu comedia si nu prea a mers, s-a incercat cu actiunea si in afara de vreo 2 scene, restul parca sunt copiate in totalitate. Ugh, ori m-am maturizat eu in trei ani asa de tare ori nu mai am rabdare pentru aceeasi prajitura cu toping in alta culoare...iar Bay incearca sa mi-o vanda ca ceva total diferit. Deci toti actorii au jucat prost, absolut toti, inclusiv robotii si s-a ajuns la niste stereotipuri ridicole la roboti...samurai japonez...soldat gras american din al doilea razboi mondial si ala verde care imi aduce aminte de un Blade...cine dracu stia ce se intampla acolo. Dar din nou...putem sa luam si alta cale, calea in care accepti ce vezi si o inghiti asa cum o primesti...actiune tembela cu o poveste subtire unde conteaza doar ce fac robotii si nu oamenii...ori o privesti mai dur pentru ca deja se exagereaza cu acest Transfomer 1 care e vandut ca 4. E penibil...l-au adus inapoi si pe Megatron??? Vorbiti serios???
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu