miercuri, 27 iulie 2011

Hanna {2011}

In filmuletul asta care ar dezbate ideea din "Kick-Ass" sau din mai stiu eu ce film cu si despre un copil antrenat de mic pentru a deveni asasin, misto-ul sta in detalii. La ce ma refer:
Ideea e ca oricum ai privi-o, nu e un film original. Inlocuiesti faptul ca e o adolescenta ce face toate distrugerile si ai un soi de Bourne sau un soi de Bond (fara gadgeturi). Fugit si batai...batai si fugit. Bine ca am lamurit asta. Dar de cele mai multe ori, la filmele care ne dau impresia ca sunt facute bine, si nu stim unde sa ne uitam, uitam ca sunt acele mici cadre pe care aproape ca nici nu le bagam de seama cat merge filmul. Acele cadre care alcatuiesc atmosfera filmului, tempoul sau si chiar frumusetea lui. Cadrele bine facute cu mici detalii din timpul luptei sau oricand in rest. Ele sunt acelea care pot sta de sine statatoare ca fotografii bine gandite si cu o oarecare frumusete si atentie la detalii.
Pentru mine acestea au facut filmul. Nu actorii...desi Saoirse Ronan a jucat excelent rolul plin de actiune, desi Cate Blanchett se comporta bine in rolul de bad-guy. Nu povestea...desi pare mai complicata decat la prima vedere. Nu scenariul...desi e decent si e si in mai multe limbi :)). Pentru mine acele mici detalii m-au facut sa-mi placa cat de cat filmul si acompaniate cu muzica misto si ritmul antrenant, m-a tinut interesat si si-a atins scopul.
Am vazut ceva actiune, am vazut o actrita tanara ce promite multe in viitor...am vazut un film decent ce il recomand pentru ca nu are aerul ala american de film de actiune.
7.8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu