sâmbătă, 27 august 2011

Thor {2011}

Marvel trebuie sa faca acum filme cu toti eroii din cartile cu benzi desenate. Acum a fost vremea lui Thor cu un film in care poti spune linistit ca a fost folosita tehnologie din anul 2011. Efecte demne de cinema...si chiar demne de 3D, dar nu am de unde sa stiu cat de mare efect au avut din moment ce nu l-am vazut la cinema.
Starul filmului a fost chiar personajul principal, si nu altcineva, cum ma asteptam din moment ce Chris Hemsworth nu e tocmai un super-star ci doar un tip care a jucat ca tatal lui Kirk in Star Trek-ul din 2009. Si-a indeplinit rolul cum trebuie, a fost si amuzant si arogant (dar in modul la care te astepti de la un zeu), a avut acel ceva ce ii trebuie unui actor intr-un astfel de film sau unui super-star in devenire. Natalie Portman a fost si ea pe acolo iar relatia dintre cei doi mi s-a parut oarecum superficiala dar previzibila...asa cum a fost de altfel tot filmul. Dar ce se sa ma astept la altceva? Da, au fost blockbustere mai bune in anii trecuti, au avut unele care au avut tot ce a avut acesta si inca mai mult dar de acum nu trebuie sa ma astept sa aiba fiecare acel efect ce ii da o calitate deosebita. Ar fi egoist din partea mea...e suficient ca distreaza si e suficient ca arata ce mai poate Hollywoodul in ziua de azi. Oricum...mi-a aratat mult mai bine ce poate cu Transformers: Dark of the Moon, dar na...
Mai e ceva de zis? Zic ca merita vazut o data...pentru efecte, pentru Anthony Hopkins care e batran si apare rar in filmul asta, pentru Natalie Portman care nu e ceea ce vrei in filmul asta ci doar o tipa care se uda rapid la chiloti si chicoteste prea mult. Am vazut insa o varianta care se vedea la o rezolutie nebuneasca asa ca s-a vazut excelent, poate chiar si mai bine ca la cinema...desi nu am avut aceeasi diagonala ca acolo.
7.1/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu