marți, 21 august 2012

The Cabin in the Woods {2011}

Cred ca apreciez un pic mai mult filmele horror de duzina in care vezi un grup de tineri care mor de fiecare data in aceeasi ordine, virgina ramanand in viata.
Mesajul acestor filme este in mod evident unul de procrastinare a tinerilor cu ganduri sexuale...uuuu
Apreciez filmele alea de duzina numai prin prisma filmului asta de calitate. M-a surprins placut si i-am prins directia inca de pe la inceput cand am vazut pregatirile din "biroul de comanda"...directie care mi s-a parut destul de evidenta, nu e ca si cum trebuia sa fie o surpriza, nu? Oricum, nu a contat asa de mult partea horror, desi a fost prezenta in prima jumatate ci a contat povestea si mie mi s-a parut una destul de unica si nemaiauzita pana acum. Mi-a placut si introducerea celorlalte culturi de horror in cateva frameuri pentru a prezenta scopul lor comun...scopul comun al tuturor acestor filme horror. Din pacate nu e nici un personaj negativ favorit de horror pe aici pentru ca s-ar incalca niste drepturi de autor sau cateva marci inregistrate insa ideea o prinde toata lumea.
O parte foarte buna a filmului e ca nu s-a luat excesiv de mult in serios. Cand s-a ajuns la final, la partea exagerata nu au continuat sa il faca si mai ridicol / absurd. Au terminat brusc si asta a fost...exact unde vroia toata lumea sa se termine. A fost foarte tare filmul asta - zisa ca si cum ti-ar fi zis un amic super-entuziasmat dar caruia oricum ii plac multe filme...multe filme prostute. Pe mine personal ma bucur ca nu m-a dezamagit ci chiar a fost peste asteptarile mele. Vizual a fost excelent, efectele speciale au fost spot-on cu exagerarile de rigoare, normale unul film horror.
Il recomand pentru ca o sa surprinda si nu o sa dezamageasca.
8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu