duminică, 17 martie 2013

The Perfect Host {2010}

Mi-a placut cat de cat pentru ca nu a fost tocmai liniar si previzibil si a avut un personaj negativ deosebit deghizat in haine de oaie sub talentul lui David Hyde Pierce.

Acum nu prea are sens sa intru in detalii. Tot ce pot sa zic e ca a fost un film ok insa care nu mi-a atins asteptarile. Putea sa exceleze daca se punea mai multa munca in scenariu, introducerea unor date suplimentare legate de personajul lui Pierce, Warwick, pe care simtim ca e incomplet. Acum poate actorul a primit mana libera sa-l contureze cum a vrut insa tot a fost ghidat si poate limitat de scenariu. Apoi am simtit ca s-au complicat degeaba cu John Taylor (cel din dreapta imaginii) caruia i-au oferit o poveste cam exagerata cu Simone si toate treburile alea...si doar nu parea chiar prost personajul lui...ma rog, poate s-a dorit sublinierea farmecului feminin si ce efecte are aceasta asupra unui barbat.
Sfarsitul a fost un twist dupa alt twist, nu extraordinar de socante sau uimitoare insa care impreuna si-au indeplinit scopul. Acestea si actingul lui Pierce au fost singurele lucruri satisfacatoare la acest film. Si cu toate astea nu pot sa nu simt putin ca am pierdut timpul cu el. Voiam mai mult si mai bun si putea sa iasa un thriller calumea. Comedie-comedie, partea proasta e ca nu am ras deloc, nici nu am simtit ca trebuia sa fie amuzant.
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu