joi, 10 noiembrie 2011

The Human Centipede II (Full Sequence) {2011}

Eh, l-am vazut si pe asta. Credeati ca nu sunt in stare? Credeati ca e imposibil? Credeati ca prostia asta imensa poate sa imi rascoale stomacul? Ha! Mi-a fost scarba, ce-i drept...adica doar am afirmat pe ici si colo "ce scarbos" dar atat...e un film inutil de socant si "grafic".
Pus totusi intr-o lumina pe care nu cred ca am mai vazut-o. Un uber-fan al primului film face ce vede in primul film ar regizorului Tom Six dar la o scara ce i-ar satisface traumele din copilarie care i le-a facut tatal sau. E un personaj deranjant si din nou, Tom Six se bazeaza si pe felul cum arata pentru a scoate uratenia interioara si deranjanta. Asta vine ca ceva nou pentru ca in ultima vreme vedem in filmele horror oameni normali care sunt ucigasii dereglati si nu persoane cu adevarat ciudate, cum e cel de mai sus. Deci vedem acest film ca o fapta ce s-a intamplat in realitate din cauza influentei primului film asupra lui Martin...un gimmick, i-as putea spune, pentru a face filmul putin mai infricosator. Si in acelasi timp Tom Six recunoascand ca primul e doar un film...lucru care probabil o sa-l spuna si despre asta in alt treilea film...
In al treilea film vad un cult format in jurul celor doua si astfel un grup de oameni o sa ajute la "fabricarea" unui centipod cu efectiv 100 de picioare...deci ori 50 de oameni (100 de picioare) sau 25 (ca stau in 4 labe)...vedem. Pentru ca da, am sa-l vad si pe ala...astept insa ziua cand o sa se faca ceva real si o sa fie cu titlul de fictiv...that will be the day. Am glumit...sper sa nu ajungem pe acolo, niciodata.
Asadar socant si toate astea, grafic, uber-violent...cu toate ca mi s-a parut de prost gust sa colorezi rahatul in culoarea lui si apoi sa-l faci iar negru...n-am vazut rostul la asta.
4.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu