luni, 5 mai 2014

Pompeii {2014}

Acum, ce rost a avut filmul asta? Pentru ca eu, dupa ce a inceput eruptia, nu am vazut nici un alt scop pentru porcarioara asta. Si e pacat...pentru ca stiu ce au incercat. Hollywood cam duce pana de idei cand vine vorba de facut pelicule asa ca incearca o porcarie ca asta...

Si ca sa faci porcarii de astea iti trebuie actori tineri care incearca sa se afirme...cum e Kit Harington (Jon Snow din Game of Thrones) si Emily Browning (o actrita pe care o cunosc din Lemony Snicket's, Sucker Punch si Sleeping Beauty. Actori tineri pe care nu ii deranjeaza ca mai lucreaza si in porcarii...si apoi actorii mai batranciosi...care nu sunt batrani deloc, insa cariera lor mediocra se apropie de final si alte roluri bune nu o sa mai gaseasca, desi se pot linisti cu gandul ca au jucat in cel putin un clasic modern. Lor le convine sa mai primeasca niste roluri si "fata" filmului sa fie salvata putin de catre niste actori cunoscuti.
Tampenia asta a fost sub mediocra pana a inceput eruptia, eruptia fiind personajul principal si centralul punct de atractie - asa cum si imortalizat-o in imagine. Drama inutila, personajele negative scrise cu mana stanga. Personajele pozitive, mai ca nu-ti pasa de ele si efectele speciale au fost bune numai in partea de poveste despre care am vorbit deja. Asa ca, in final, nu regret ca nu am vazut filmul asta la cinema, ar fi fost o pierdere de bani si de timp...desi timpul l-am pierdut acum, dar na...am putut sa fac si altele in timpul vizionarii.
5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu