miercuri, 11 iulie 2012

Casa de mi Padre {2012}

Trece prin mine un chef nebun de a nu ma uita la filme. Ori incep incet-incet sa ma las de sportul asta, fiind acum mai predispus sa citesc carti decat vizionat filme sau seriale...
ori chiar nu am la ce sa ma uit. I-as lua pe cei mai mari regizori din nou, sa vad ce nu am vazut deja dar ma tem ca ceea ce nu am vazut nu mai e asa de bun oricum...deci de ce sa mai pierd timpul? Doar ca sa spun ca le-am vazut...?
Filmul de astazi, o parodie americana despre telenovelele mexicane, nimic mai mult. Personaje din carton cu un joc al actorilor presupus mai presus decat cel din telenovele pentru ca na, ei joaca prost intentionat. In schimb nu am vazut momente in care se vedea ca actingul prost e greu de facut ca sa zici ca au muncit ceva. Nu. Will Ferrell, desi imi place in general de el si comicul sau, nu mi-a fost pe plac aici intr-o comedie plictisitoare la care nu am ras nicio secunda...asta inseamna ca hohotele pe care le-am scos totusi s-au acumulat sub o secunda. Buna actrita din rolul principal feminin...Genesis Rodriguez, buna fizic si atat. Mi-a placut sa-i vad pe Diego Luna, Gael Garcia Bernal, insa nu au fost folositit suficient in rolurile lor si asa nesatisfacatoare. Nick Offerman a fost si el o surpriza faina dar la fel ca cei mai sus a cazut din cauza personajului.
A fost in final un film nu prea amuzant, sub-sub-mediocru, care a incercat sa acopere o latura noua a comedie...tot filmul a fost vorbit in spaniola insa orice american cred ca intelegea ce se vorbeste, la fel cum intelegeam eu. S-au folosit cuvinte simple in replici scurte...Asadar, ramanem cu nimic dupa el si imi pare oarecum rau ca mi-am pierdut timpul cu el.
5/10

Un comentariu: