luni, 3 septembrie 2012

Men in Black 3 {2012}

Nu are cum sa nu-mi placa asa ceva. Am crescut cu genu asta de filme...am crescut cu Men in Black inca din 1997, apoi in 2002 si apoi acum, dupa 10 ani. Ca sa nu mai zic si de seria animata care a fost pe undeva la TV, nu mai tin minte unde.

Imi place pentru ca are o sumedenie de ciresele placute. Esti curios de fiecare data cand vezi un film de-al lor sa vezi cat mai multe detalii, cat mai multe chestii. De exemplu, filmul asta cu siguranta o sa-l mai vad o data numai pentru Jemaine Clement, un bad-guy cu adevarat infricosator si periculos...nu ca altii. In 2002 a fost Lara Flynn Boyle pe care nu am putut s-o iau in serios deloc. Nu m-a infricosat si sincer, intreg filmul mi s-a parut pueril. A avut aceleasi ciresele si placeri vizuale insa subiectul central a parut facut doar de dragul de a se face. Acum a fost si aniversarea celui de-al doilea film si au trecut 15 ani de la primul. S-a profitat si de prezenta inca vie a lui Tommy Lee Jones care pare ca mai are cativa kilometri buni la bord. Se vad semnele ca a imbatranit insa a imbatranit impreuna cu publicul asa ca nu se simte prea tare...
La final mi-au dat lacrimile putin...din cauza noii intorsaturi de situatie care parca a fost aranjata inca de la primul film. Si chiar orice s-ar spune in primul film despre tatal lui J, acestea sunt anulate ca prin minune. Si pe langa acest twist mai e si faptul ca daca o sa mai fie un Men in Black, nu o sa mai fie in formula asta...Will Smith cu Tommy Lee Jones. O sa fie Will Smith cu LaBeouf sau cine stie cine...Pattinson :-|
Asa ca bucurati-va de trilogia asta colorata si creativa chiar daca nu prin formula. Toate au fost pana la urma facute la fel...vine un alien, vrea sa distruga pamantul...not, ca nu ii lasa Men in Black.
7.6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu