joi, 6 septembrie 2012

Tatal fantoma {2011}

Meh. L-am vazut la o proiectie in aer liber la Palas, in Iasi, nu prima de genul asta pentru mine pentru ca am mai avut multe de genul asta cand eram mic prichindel...Masca lui Jim Carrey a fost primul film pe care l-am vazut astfel si am ramas marcat...

Filmul ne vorbeste despre Robert Traum, un profesor american, care vine in Romania sa-si gaseasca radacinile insa gaseste dragoste si un oras ce il asteapta pe el. Gata, am povestit filmul intr-un rand...da, asta e, nu e mai mult sau mai complex de atat. Primarul mafiot e de tot rasu si desi pare a fi o imagine pitoreasca e una exagerata rau...mall in Radauti? Haha, ce-am mai ras. De ras da, am ras la cateva faze insa nu prea mult...ca se vrea film serios, ce dracu. Mi s-a parut insa amuzant faptul ca Marcel Iures este roman si intelege tot in romaneste insa personajul sau nu intelege o boaba...e pur si simplu amuzant...pentru ca pe mine nu m-a vrajit si astfel m-a facut sa nu-l iau in serios.
Dar de ce sa-l iau? Nu e un film atat de bun incat sa merite asta. Povestea de dragoste ce se infiripa in film e la fel de generica ca oricare alta, e meh. Oarecum vroiam ca domnu regizor sa prinda mai multe din frumusetiile patriei dar ori erau cadre prea stranse, ori prea-prea putine. A fost ok proiectia in aer liber...un pic prea zgomotoasa dar e de inteles (eram si in al doilea rand, asadar aproape de boxe) si am sa mai fiu prezent la astfel de evenimente. Va recomand sa faceti la fel...desi filmele suck.
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu