duminică, 14 iulie 2013

Despicable Me 2 {2013}

Pe asta l-am vazut la cinema. Pe primul nu. Am fost pentru ca e un film la care mergi cu prietena...la primul nu aveam prietena. Dar acum serios...e un film foarte amuzant, au fost tone de faze la care am ras in hohote dar ma gandesc ca aceastea au fost influentate substantial de efectul de turma...la mine prinde prea repede si evident efectul asta de turma.

Am incercat sa ies de sub vraja acestuia si am observat ca fazele chiar erau amuzante...ce-i drept, ajuta sa fie mai amuzante daca sunteti mai multi la vizionarea unei comedii, oricare ar fi aceasta - decat daca e prea proasta. Din pacate, cam 80% din fazele amuzante sunt facute de minioni si nu de personajele care conteaza, Gru si echipa. De fapt, personajul principal si povestea principala sunt de umplutura pentru mine, au fost pentru multi. Stiu ca ai nevoie si de comic relief-uri dar au ajuns minionii sa ocupe mai mult de jumatate de film (la fel si Scrat din Ice Age, continuarile...Minionii de aici...si din Shrek ar fi majoritatea personajelor secundare - Pinocchio si alti cativa). La final am zis ca voiam mai mult un film numai cu minionii decat cu Gru si nazbatiile lui exagerate si fara sens.
Dar ma rog, am primit oarecum ce am vrut. Am ras suficient, lasam asta deoparte, insa pentru un film 3D nu a fost prea 3D. Nu am avut ocazii sa savurez imaginile colorate si detaliate pentru ca 3D nu a fost optimizat grozav, mai ales pentru scenele de actiune.
7.7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu