joi, 5 mai 2011

I Am Number Four {2011}

Ceva din Star Wars, ceva din X-Men, ceva din Superman, ceva din Matrix si gata filmu...ok, e plin de alte chestii dar nu stiu, intr-un fel, stupid cum e, mi-a placut. Nu e iremediabil de dumb, nu se ia prea in serios ca sa sa fie penibil tot timpul dar nici o capodopera e. E, pentru mine, un fel de guilty pleasure...asa ca as vrea sa vad si o continuare care probabil o sa se cheme "I Am Number Five"...si dupa asta un sequal cu "I Am Number One" si asa mai departe dar nu prea vad un viitor prea stralucit avand in vedere ca de abia si-au scos banii la box-office.
Desi mi-a semi-placut, nu e genu de film pe care l-as revedea de enspe ori ci poate inca o data. In fine, sa intram in poveste. Avem deci 9 extraterestrii...primii 3 sunt omorati de o rasa de extraterestrii naspeta rau...al patrulea, cel din stanga (in poza de mai sus) e urmatorul pe lista, ca aparent ii ia in ordinea de pe tricou asa ca el trebuie sa se apere pentru a salva chiar planeta asta...lucru care il afla mai tarziu, el crezand initial ca e vanat doar pentru ca asa e "legea" pe fosta lui planeta. Bineinteles, chiar si extraterestru, se comporta teribil de asemanator cu un cocalar (la inceputul filmului) si apoi ca adolescentul in cautarea iubirii tinere...adica se comporta ciudat de pamantean, dar asta probabil ca a trait toata viata aici. Arata la fel ca noi, singurele chestii cu care se diferentiaza sunt super-puterile si faptul ca se transforma in cenusa cand mor.
Normal, acum cand povestesc toate chestiile astea mi se pare foarte idiot filmuletul dar pe moment mi-a spalat creierul mai bine decat alte filme proaste deci a avut oarecum efect. Cum am zis, de vazut o data sau de doua ori.
6.7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu