luni, 30 mai 2011

The Hangover Part II {2011}

Deja stii ca atunci cand se repeta intriga din primul film si in al doilea film...astfel formandu-se doua filme cu aceeasi formula dar cu background diferit...stii ca nu o sa mai fie la fel de distractiv sau amuzant. Pur si simplu nu e posibil sa te mai intereseze inca o data prin ce tampenie au trecut cei 3 de data asta...si totusi (si aici imi vine sa plang) lumea merge la cinema sa vada un film care nu e pentru cinema. La primul film am ras sporadic, avea o atmosfera misto care a mai fost si in alte filme cu baieti imbatandu-se si nemaistiind de ei...dar cred ca ajungea. Si asa nota de pe imdb mi se pare colosala pentru un film de genu ala...dar au ridicat-o actorii si "chimia" dintre ei, nu numai scenariul si povestea.
Aici, in al doilea, au incercat sa aduca o poveste interesanta care m-a tinut captivat dar atat. Nu am ras, nu a avut momente amuzante prea bune si in total mi s-a parut un film in plus. The End. E oricum destul de enervant ca ii vezi ca patesc aceeasi chestie...e practic acelasi film si de abia astepti sa vezi pozele din final...da, si acum e la fel, au poze facute de telefonul unuia dintre ei, poze ce par a fi facute cu un blitz puternic rau de tot...mda.
L-am vazut acum ca nu aveam ce sa vad si nu mai aveam rabdare sa astept o calitate mai buna de la ceva care oricum aveam presimtirea ca nu o sa straluceasca.
6.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu