vineri, 2 decembrie 2011

In Time {2011}

Degeaba ar comenta cineva...ideea din filmuletul asta e valabila si te face sa gandesti putin si dupa ce il vezi. Daca te face sa gandesti e din cauza ta si numai a ta pentru ca filmul, desi pune toate datele pe masa, nu reuseste sa le aprofundeze asa cum ar fi fost mai bine. E un film de actiune, de suspans in care actorul principal e Justin Timberlake, pf...vroiam sa-i dau o sansa tipului, l-am vazut in S.N.L. si m-a facut sa rad mai mult decat oricare alta gazda din cate am vazut (cei din show nu se pun)...punea mult suflet si energie in rolurile de acolo. Aici insa nu s-a descurcat prea bine, a fost fad si neconvingator ca erou.
Amanda e ... hot e putin spus. Ea insa e actrita si joaca calumea rolul ei de Bonnie (din Bonnie & Clyde) ce se razbuna pe inima rece a tatalui ei. Ca sa nu mai zic ca ea traieste sindromul Stockholm unde se indragosteste de rapitorul ei. Clasic clisee. Filmul avea potential imens daca era scris de cineva mai inteligent si daca avea actori calumea, alesi pe spranceana...iar intreg filmul avea un ton mai matur. A fost mai mult romantic decat S.F....un Robin Hood venit din ghetou, spre deosebire de padure, care afla care e adevaratul secret al sistemului de parca ii era greu sa-l descopere singur in pauza de masa...dar da, nu avea timp de astea. Intelegem si comparatia "Time is money."...insa a durat prea mult pana s-a facut un film pe tema asta. Efecte speciale deosebite nu a avut asa ca nu stiu ce a fost pauza asta...aaa, da, stiu, pana acum multe filme au avut aceeasi tema insa nu era timpul in discutie ci banu. Asta e ca orice alt film, numai ca e cu timp in loc de bani. Si pregatiti-va sa auziti "time" de vreo 1000 de ori :))
Si ca tot venit vorba de timp...nu am avut impresia ca mi-am pierdut timpul. A fost ok. Nu prea deosebit dar ideea m-a facut sa-mi pastrez interesul si executia, desi mai slaba, nu a fost jalnica. De vazut o data.
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu