luni, 19 decembrie 2011

Silent Movie {1976}

Destul de curajoasa treaba...sa faci un film mut intr-o perioada care nu se asteapta la asta deloc. Aici se arata povestea a trei amici, un sef si doi parteneri (sa-i numim asa) in aventura lor pentru a produce acest film...
Actiunea e plasata undeva prin anii '70, dar aerul anilor 20-30 e inca prezent pentru a sublinia era de aur a filmului mut. S-au folosit mai toate fazele comice din filmele mute din acei ani si s-au dus la un pas mai departe, poate doi. E foarte amuzant dar nu m-am crapat de ras de la un capat la altul, are faze amuzante, probabil vreo 10 la numar, nu le-am numarat (ha, ha). Mi-a placut interactiunea dintre cei trei, asemanandu-se cu cea a fratilor Marx sau chiar "The Three Stooges" (apropo de cel din urma, se face un remake acum, regizat de fratii Farrelly. Mi-a placut ca s-au introdus vedete smechere de pe vremea aia, cum e Burt Reynold, James Caan, Liza Minnelli, Anne Bancroft, Marcel Marceau si Paul Newman. Cautarea acestor vedete a fost separat comica si formata ca un mic capitol pentru fiecare in parte. Mi-a placut in mod special aparitia lui Marceau si desi e cunoscut ca "maestrul tacerii" a zis singurul cuvant din film...nu zic care.
E ok ca film, dar nu e o realizare nemaipomenita. E mai mult un film curajos, cum am zis, decat altceva...e si comic, da. Oricum, e de vazut.
7.1/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu