sâmbătă, 21 aprilie 2012

Dead Silence {2007}

De cand n-am mai discutat pe aici despre un horror? Va zic eu...de pe 15 februarie.
Nu asa mult dar avand in vedere ca incerc sa evit prostioarele de genul asta cred si eu ca vizionarea lor este cateodata neasteptata. Dead Silence e un horror interesant, oarecum reusit, facut de tipul care a regizat si care a venit cu ideea din Saw...James Wan. Cand am vazut asta am zis ca merita o vizionare si mai ales ca aveam companie vizionarea a fost fireasca si ca rezultata efectul filmului a fost mai pronuntat datorita empatiei.
Asadar efectul horror al acestui film este dat de asteptatele cadre rapide in care se afla fantome urate, infricosatoare. Impreuna cu sunet scary care are multi decibeli in plus fata de restul filmului acestea au un efect superficial de film horror, infricosator pentru ca frica nu se instaleaza in spectator ci doar apare cand stim ca vine o scena de genul...Iar aceasta este anuntata prin plotul filmului...liniste de mormant. Atunci creste putin adrenalina, suspansul. Se produce ce este asteptat si apoi revenim la starea initiala. Tocmai aceast fapt, ca nu s-a vrut focalizarea fricii pe latura psihologica, astfel sa se acumuleze cu timpul, face din acest film unul nu tocmai reusit dar unul care merge pentru o vizionare.
Finalul trebuia sa-l vad...mai ales ca e un film facut de James Wan. A semanat finalul cu cel din Saw putin, insa nici pe departe la fel de socant ca acolo. In plus, au fost indicii pe parcurs in legatura cu asta. Eh...probabil am zis ca nu are cum sa fie asa de complicat dar iata ca s-a complicat putin. Asadar, merge pentru o vizionare dar fiind horror modern, bazat pe cadre rapide cu fantome urate si sunete galagioase, nu pot sa-l laud prea mult...
6.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu