marți, 13 noiembrie 2012

The Expendables 2 {2012}

Despre ei e vorba in filmul asta. Despre ce s-a vorbit si in primul film caruia nu i-am dat decat un rand pe blogul meu la Robin Hood. Nu am ce sa discut, un film facut pentru impuscaturi si bombe, pentru cadavrele fictionale ca sa ne arate sangele ce le curge prin vene atunci cand e impins afara de gloantele ce le patrund corpul, pentru veteranii filmelor de actiune din anii '90, adica de acum 20 de ani, pentru a pastra vie amintirea lor printr-o mica chestie numita nostalgie.

Asa cum ma asteptam, am uitat primul film, nu mai tin minte decat franturi atunci cand au aparut cei de mai sus dar nu intr-o scena de actiune ci intr-o scena banala, inutila. Acum ne arata cum mai tin ei mitralierele in mana si cam atat, ca lupte corp la corp nu mai duce decat Stallone (daca e el si nu vreo dubla, desi la cat de nebun il stim, il cred in stare). Schwarzenegger aduce ceva replici de-ale lui inapoi, asa cum era de asteptat, aduce si accentul lui memorabil iar Willis nu pare la fel de batran ca astialalti doi, e mult mai sprinten si tanar. Aa si Van Damme, cel ce a jucat villanul din acest film numit Vilain (get it?) e ok si arata bine, fata e clar afectata de ani dar e ok, desi nu foarte convingator ca tipul rau.
Cam asta-i, nici nu merita sa zic mai multe. Scenele de actiune mi s-au parut foarte haotice, dezorganizate, dar facute in asa fel incat sa moara cat mai multi bad-guys si cei buni nici sa nu fie atinsi.
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu