duminică, 15 septembrie 2013

The Croods {2013}

O draguta animatie de familie care foloseste calculatoarele cat poate de mult si care are o poveste draguta desi mult prea actualizata pentru gustul meu. Chiar nu strica sa se prezinta viata de atunci putin mai credibila...fara "shell"-uri sau alte tampenii.

Pare plauzibil in mare parte, dragut and all, dar din cauza ca am observat prostiile astea si m-au enervat imi arata ca filmul asta e pentru copii si pentru adultii care vin cu ei la cinema. E usureala ieftina si usor de uitat. Cam ai regreta, totusi, daca ai da bani sa vezi asa ceva. Nu inseamna nimic prezenta lui Emma Stone sau a lui Ryan Reynolds...in nici un caz cea a lui Nicholas Cage, care e cea mai pronuntata. Nu inseamna nimic actorii astia pentru filmul asta. E o animatie care nu o sa reziste testul timpului dar care merita o vizionare impreuna cu persoana iubita sau cu copiii...nu la cinema, cum am zis deja.
Mi-a placut stilul epic de a face filmul...ca doar avem de a face cu despartirea continentelor care se intampla intr-o saptamana...da...e pentru copii filmul asta, chill.
6.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu