luni, 16 septembrie 2013

This Is the End {2013}

Cred ca imbatranesc. Mi-ar fi placut tampeniile de genul asta cand eram mai mic...mi-ar fi placut pentru valoarea lor de distractie, pentru actorii pe care ii cunosc si oarecum indragesc pentru rolurile comice si tampite pe care le fac. As fi ras la greu in trecut dar acum, filmul asta n-are nici un efect pentru mine. Fuck...ce dracu se intampla?

Dar poate nu trebuie sa dramatizez intr-un asemenea hal, poate filmul nu e amuzant oricum l-as privi. Nu are nici o valoare si lumea joaca destul de prost, desi sunt actori cunoscuti. Si totusi e facut pentru public de varsta mea. Majoritatea din filmul asta au pana in 30 de ani, la fel ca mine. Lor le plac aceleasi cacaturi ca si mie...faza cu Backstreet Boys din final m-a dat pe spate...dar din pacate a fost singura care a avut efectul asta. Ideea filmului mi se pare si noua si interesant pusa in practica...adica vine Apocalispa si pe astia ii doare capul cum e folosita (si de cine) o revista cu femei goale. Pastreaza acelasi umor si in situatii critice, un umor tampit care e intr-un fel versiunea americana a comediei englezesti, daca intelegeti ce vreau sa spun. Nu e slapstick, e prin replici si prin situatii care intr-un mod vag imi aduc aminte de umorul englezesc.
Si cu toate astea...care e faza cu umorul din faza cu capul decapitat si aia cu jizz si cum? Nu numai ca mi s-a facut putin greata de la fazele astea low-brow dar aveau loc de atatea faze calumea, din cauza ca, sper, comedia nu a murit, incat nu-mi vine sa cred ca li s-a parut necesar sa exagereze in halul asta. Eu sunt sigur ca radeau cand scriau sau cand jucau fazele astea dar exista si un om pe acolo care dicteaza chestiile astea, nu? Sper doar sa nu fi fost Seth Rogen, desi imi place de tipul asta...pare de treaba, de gasca. Pare ca poti sa te distrezi cu el, dar sa faca el comedia de acum?
Ma rog...nu stiu, sunt oarecum impartit in doua cu filmul asta. Mi-au placut actorii si majoritatea interactiunilor si majoritatea auto-ironizarilor facute de ei dar in acelasi timp cat de tampite si proaste au fost unele faze...nu pot sa trec cu vederea.
6.75/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu