joi, 13 noiembrie 2008

Max Payne {2008}

Imi sorry...dar ce dracu a fost asta?
Cine dracu i-a pus? Din cate stiu, daca faci un film dupa un joc trebuie mai intai sa joci acel joc, trebuie sa ii prinzi feelul, atmosfera, gameplayul trebuie sa stii sa-l incorporezi cum trebuie in film fara a transforma filmul in joc. Era un lucru atat de dificil de facut? Aparent, da.
Producatorii/scenaristii/whatever s-au gandit ca mai bine transforma povestea intruna degeabista, un fel de poveste de razbunare care nu prea are de'a face cu jocul. Da, exista Max Payne undeva personajul lui Marky Mark, dar in primul rand el a fost alegerea proasta pentru a juca un astfel de personaj, mult mai matur, mai inalt si mai colturos, MARK SUCKS!!! - si asta o zice un fan al jocului care a terminat si primul Max Payne si al doilea, asta de mai multe ori chiar.
Bullet-timeul folosit in joc e absent asa cum am vrea noi sa fie aici, in film...de mai multe ori si in cat mai multe feluri posibil, asta e spiritul lui Max Payne...bullet-time de cate ori vroiai...sa fie folosit la maxim. Stateam cu sufletu la gura sa-l astept pe primu. Am asteptat juma de ora si nici atunci nu era asa cum vroiam sa fie. Bullshit.
Ma asteptam si la un film-noir, asa cum a avut si jocul o tenta, insa e doar o tentativa de film-noir, insa doar prin imagine nu si poveste. The detecting sucks and goes nowhere si cand colo era cineva din propria curte. Plictisitor, aproape m-a adormit, chiar si la fazele cu impuscaturi, aici mi-am zis totusi sa deschis ochii mai larg...poate vad un bullet-time misto a la Max Payne...fail insa.
Nu mi-a placut deloc, nici o bucatica.
5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu