joi, 13 noiembrie 2008

The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor {2008}

Initial vroiam sa-i dau 7 dar la sfarsit mi-am dat seama ca m-am uitat la un film de vara, care mai e si sequal pe deasupra. Sa fie sequal e deja un minus din cauza ca repeta reteta primului film, asa cum se face de cam fiecare data. Mi-am dat seama ca desi e entertaining nu e motiv sa fie apreciat si laudat pe mai departe. Nu m-am plictisit cum o fac alte filme de acelasi calibru, amuzamentul nu a functionat pentru mine desi se presupune ca ar fi existat asemenea secvente, iar replicile alea bagate in timpul actiunii mi s-au parut iar a fi cliseistice si deloc potrivite. Scenele de actiune erau decente dar nimic neobisnuit sau nou, povestea...am zis, o repeta pe cea din Mumia 1 si 2, schimbate unele detalii si bagate/scoase alte personaje. Dar in final e un film ridicol, semi-distractiv iar asta in anumite parti...care te lasa indiferent si mai ales dezamagit daca ai dat si bani sa-l vezi. Eu unu nu il recomand, dar daca ati vazut primele 2 parti si v-au placut cat de cat...go right ahead. Daca nu, nu.
6/10 spre 5.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu