duminică, 12 februarie 2012

A Good Old Fashioned Orgy {2011}

...it's a good old fashioned comedy. Sunt sigur ca au fost cativa care au zis asta de dragul de a puncta o vorba dar nu e ceva adevarat...

E o comedie ok pe care o urmaresti cu prietena dar nu e una care ai dori sa o revezi, chiar daca tot cu prietena sau una care o lauzi prea mult sau de care iti aduci aminte dupa o perioada. Nu are sucul ala in el. Ma asteptam totusi sa vad o astfel de comedie parca de la niste oameni mai tineri dar ma gandeam ca cei tineri se gandesc ca sunt prea nesiguri si nu ar face asa ceva...oricum. Personajele au fost cele care au creat umorul si la 8 personaje principale si alte cateva episodice sunt totusi cateva faze unde am ras cu pofta...am zis, sa il vizionati cu prietena ajuta.
Daca eram singur il vizionam prea rece, neimplicat in ceea ce se intampla sau neatent la chimia dintre personaje/actori. Asa, a fost altfel si asa e recomandata orice vizionare a unei comedii sub-mediocre ca sa nu iti lase totusi un gust amar. Mi-a placut personajul lui Jason Sudeikis, care e de altfel si actorul meu preferat din S.N.L. in momentul asta, dar si a lui Tyler Labine...pe care l-am mai vazut in "Tucker and Dale vs. Evil". La actrite mi-a placut Lake Bell, desi a avut roluri comice mult mai bune in alte proiecte.
Asadar, nu e nimic deosebit cu filmul asta...in mare parte. E putin de feel-good, e putin haha-funny si ii ajunge.
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu