sâmbătă, 9 iunie 2012

21 Jump Street {2012}

Sa nu fi fost eu intr-o pasa buna? Au fost faze amuzante destul de des in filmul asta, le-am vazut...dar pur si simplu nu am simtit nevoia sa rad la ele...probabil pentru ca eram singur.
Daca eram intr-o sala de cinema sau vizionam filmul impreuna cu altcineva deznodamantul era altul...Ce imi arata mie asta e ca filmul nu trece de testul timpului si o sa moara in curand. E unul de moment, unul pe care il vezi o data dar peste cativa ani nici nu o sa ii mai cunosti pe actori, asta daca nu scot ei vreo capodopera si din cauza prestatiei lor vrei sa vezi si ce au mai facut in rest.
Fazele amuzante au fost de obicei ruperi din actiunea filmului care ii arata pe cei doi protagonisti extrem de entuziasmati ca fac ceva cool sau ceva ce au vazut doar in filme. Chestia asta e ca sa ne arate ca sunt doar doi tipi obisnuiti si nu inca un film de actiune cu doi politisti care impusca pe toata lumea si impart dreptate in stanga si in dreapta. Nu le-a iesit efectul desi am fost constient de el.
Jonah Hill si Channing Tatum au fost cei doi protagonisti...ei au fost actorii care i-au inlocuit pe Johnny Depp si pe Peter DeLuise (care au un cameo mai spre la sfarsitul filmului). Au fost ok aici, au fost amuzanti si Jonah a fost el insusi desi nu i-a permis rolul sa fie mai himself din cauza ca a jucat rolul unui pusti popular desi el nu e genul.
Daca mergeai la cinema sa vezi filmul asta era o mare pierdere de timp si de bani. Dar acasa unde nu dai bani (wink, wink) si il vizionezi numai atunci cand nu ai altceva de facut, merge...merge numai o data.
6.7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu