marți, 12 iunie 2012

Wanderlust {2012}

In retrospectiva, nici nu stiu la ce m-am uitat. Acum am impresia ca m-am uitat la un colaj de imagini,
unele cu natura, altele cu interioare...toate in jurul unei povesti de recunoastere a doua persoane ce au ajuns la un impas in viata...un impas adus de recesiune si bullshituri de genul asta...
Dar ma rog, a fost un semi-entertaining, semi-feel-good movie combinat cu ceva scarbosenii si idei hippie. M-a lasat complet inert la aproape toate glumele ce le-a avut in program, mai putin cele ale lui Paul Rudd pentru ca e un tip amuzant si sub-apreciat, apoi o avem si pe Jennifer Aniston care a fost ok dar nimic mai mult pentru ca s-a ridicat la nivelul filmului...ok si nimic mai mult. Nu o consider neaparat o pierdere de timp pentru ca e viziune semi-amuzanta intr-o lume a hippiilor din ziua de azi si pentru ca mai apare si Alan Alda si Malin Akerman...fiecare dintre ei aducand ce stie mai bine sa aduca. Imi pare rau ca Alda imbatraneste...well, asta e.
Mi-a amintit de filmul pe care l-am vazut ieri...ala cu Jeff, insa cel Jeff mi-a dat o stare mult mai buna si pentru ca a avut un mesaj mai puternic, relativ.
In final, nu stiu daca il recomand mai departe. Mai bine il evitati ca oricum nu castigati nimic daca il vedeti insa in acelasi timp nu pierdeti nimic daca il vedeti. Decat daca aveti altceva mai important de facut...in acest caz, recomand amanarea lui pentru atunci cand vine seceta si plictiseala.
6.3/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu