luni, 14 ianuarie 2013

Game Change {2012}


Am luat filmul asta la vizionare desi nu era pe vreo lista de-a mea si aveam altele pe care le puteam viziona...stiam insa ca o sa fie un film usor despre jocurile de culise din campania lui McCain din 2008. De ce stiam ca o sa fie un film usor? Pentru ca au pierdut...

Alt motiv pentru care l-am vazut e ca am vazut Globurile de Aur azi dimineata si am vazut cine a luat ce. Acest film a luat trei premii. Trei globuri de aur. Putin cam multe dar il inteleg pe cel pe care l-a luat Julianne Moore. Este, asa cum a spus cineva de la globuri, a treia Sarah Palin din tara, dupa original si dupa memorabilul personaj creat de Tina Fey...vedem si cateva cadre cu ea din SNL cand isi batea joc de ea pentru ce a spus pe la interviuri. Pana la urma filmul arata ca America a facut alegerea buna...a castigat cine merita. Pana si oamenii care au condus campania au aratat asta prin nesiguranta lor in unele momente...
A fost o campanie in stil teatral unde au adus o marioneta sa faca ce trebuie pentru a-l ajuta pe McCain. Palin nu a fost un om politic care sa stie politica in adevaratul sens. A fost o gospodina buna. Si asta am aflat acum cu acest film pentru ca nu am avut cum sa urmaresc campania lor la mine in tara decat daca citeam ziarele lor zilnic, un lucru care nu era dificil ci doar fara rost.
Oricum m-a mirat cat de putine stia femeia. O fi o exagerare dar daca s-a ajuns la intrebari de geografie, e grav. Ed Harris a castigat un alt glob...nu stiu de ce. A fost putin prin film si cand era nu imi trezea interesul deloc. Pacat ca nu a castigat Woody Harrelson. Personajul sau care a trebuit sa se lupte cu sanse imposibil mi s-a parut extrem de bine jucat insa nu i-au dat decat nominalizarea, nu si premiul...acela s-a dus la Kevin Costner.
Nu pot sa recomand filmul asta. E pentru cine e interesat cat de cat ce a facut partea pierzatoare in 2008, in sine un motiv in minus ca filmul asta sa fie vazut.
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu