miercuri, 9 ianuarie 2013

Hotel Transylvania {2012}

Nu a fost teribil de nasol. Adica nu am vazut mai nimic din Genndy Tartakovsky pe care il cunosc eu...acela care a format o parte din copilaria mea cu distractivul Dexter dar mai ales bestialul Samurai Jack...aa, trec pe aici si o animatie reusita de la Star Wars si anume Clone Wars.

Nu a fost el pentru ca a fost manat de la spate de la un scenariu la care nu a putut sa-si puna botul sau de un producator care e obisnuit sa faca filme proaste...Adam Sandler, cel care il si joaca pe personajul principal...ce mirare...contele Dracula. Imi pare rau pentru Genndy, probabil a facut asta sa aiba sansa in viitor sa faca un proiect de-al lui. Faptul ca a facut-o CGI (probabil si 3D) nu cred ca i-a deranjat talentul si daca face animatii de astea in viitor e ok cu mine. Fluiditatea animatiei mi-a adus aminte de Cloudy with a Chance of Meatballs ca doar na, amandoua sunt facute de Sony Animation...mi-a placut. A fost nu neaparat amuzant sau cu o poveste prea grozava insa m-am simtit bine si expresiile personajelor au fost cateodata criminale, exagerate dar in concordanta cu tonul filmului.
Nici nu are sens sa intru in detaliile legate de poveste. E usor ridicola si facuta doar ca sa se faca un film, rapid...ea a coborat foarte mult calitatea acestui film. Daca se punea mai multa gandire intr-o idee mai buna, un scenariu mai bun, iesea un produs mult mai fain. Am fost si noi portretizati putin...la inceput ca niste tarani insa mai apoi ca iubitori de monstrii, vorbitori de engleza la perfectie...ceea ce si suntem...
Luati si-l vedeti...insa nu pentru Adam Sandler ci pentru Genndy.
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu