joi, 21 februarie 2013

Hachi: A Dog's Tale {2009}

A fost cu adevarat un "scremator de lacrimi" TM M0n0blog...tearjerker pur-sange. Povestea o stiti, eu cred ca sunt ultimul care a vazut filmul asta. Bine, e cunoscut insa nu e popular pentru ca, la fel ca si mine, multi stiu la ce se baga cand pun filmul asta la vizionat si credeti-ma eram pregatit cu servetele in jurul meu.

E cunoscut pentru ca e inspirat dintr-o poveste reala. Daca e sa o luam cronologic acest film este inspirat de un film japonez din 1987, Hachiko monogatari (care practic inseamna "Povestea lui Hachiko") care la randul lui s-a inspirat dintr-un articol de prin anii '30 care relateaza povestea reala a cainelui Hachiko...mai multe detalii pe pagina de wiki.
E o poveste extraordinar de trista ce arata din nou loialitatea si dragostea neconditionata pe care o au animalele astea fata de stapanii lor. Daca ajungi sa iubesti un astfel de animal nu o sa primesti din partea lui decat acelasi lucru. Bine, eu nu am avut caine...insa am avut un perus care se comporta ca un caine...era fericit cand ajungeam acasa, ma musca in joaca de deget, latra (ciripea) cand era ceva nou, se juca cu mine cand ma jucam cu el...nu pot sa fiu ipocrit ca stiu cum e cu un caine dar pot sa-mi imaginez ca e intocmai cum a fost cu Jimmy al meu numai ca la o scara mai larga...plus ca eu am avut avantajul sa nu ies dimineata din casa sa-l duc sa-si faca treburile.
Ce pot sa mai spun. Povestea de la final e ceea ce conteaza in fond. Restul a fost de umplutura si nu are un standard tocmai extraordinar. Din punctul asta de vedere nota de pe imdb este un pic prea ridicata pentru ca lumea tot clickuia notele mari atunci cand trebuiau sa apese pe notele mai mici...dar ce, pot oamenii sa mai vada ceva pe dupa lacrimi? Richard Gere a fost un prieten bun cu cainele sau insa nu pot sa spun ca personalitatea lui m-a dat pe spate...la fel si restul.
A fost un film trist la care se curg inevitabil si lacrimi. Sunt sigur ca majoritatea au facut-o iar cei care nu au facut-o sunt reci, insensibili sau au o problema cu glandele lacrimale.
8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu