miercuri, 6 februarie 2013

Wreck-It Ralph {2012}

A fost bestial filmul asta. Foarte, foarte fain si foarte, foarte bun. I-a terminat Disney pe cei de la Pixar anul asta. Bine, Disney a cumparat Pixar dar tot exista o competitie intre cele doua case de productie, asa cum se vede anul asta.

Filmul asta atinge o multime de note sentimentale si nostalgice in memoria spectatorului tanar si relativ tanar...cineva pana in 30 de ani ar putea cu usurinta sa iubeasca filmul asta pentru ca 80% din el ii aduce aminte de copilarie si stim ca nostalgia e un sentiment extraordinar de puternic si primul exploatat in diverse filme. Pe langa asta filmul are o calitate exceptionala si de asta il mai vad o data cand apare o versiune mai HD la el...dar nu am mai avut rabdare si de asta l-am vizionat acum. Povestea este iarasi foarte buna, mai buna decat in Brave, contr-candidatul sau principal de anul asta. Sper sa nu castige Brave, o fi si ala bun dar nu e la fel de bun. Si inca un lucru as mai dori de la filmul asta...sa se faca un joc cu toate jocurile originale din film (originale in sensul facute pentru acest film, nu la cele dupa care se fac referinte aici) si nu ma refer la jocul pentru Wii care exista deja.
Filmul are suflet, are comedie la greu, are actiune, are fantezie si multa voie buna...exact ce iti trebuie de la un film de genul asta. Imi place ca am lasat surpriza animatiei de anul asta pe ultimul loc la vizionare, am putut astfel sa le compar obiectiv pe celalalte. De abia astept sa-l revad cu o claritate maxima.
9/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu