joi, 25 septembrie 2008

The beginning of a thing...

La început a fost linişte...până s-a auzit un boom mare de tot. A fost o explozie deci, miliarde de ani şi am ajuns aici, pentru că aici şi acum e important. Ceea ce a fost la început nu e...important that is. (dar oricum, despre asta într-un post viitor)
Aici e un blog personal ce nu se doreşte a fi unul foarte bun sau consacrat sau premiat sau plătit.
E un blog simplu în care o sa M0n0loghez in mare parte despre filme (asta în primul rând) şi viaţă în general. A mea, cea infimă...cea a ieşenilor, asta fiindcă sunt din Iaşi...şi apoi a românilor că suntem o naţie unica şi taaare interesantă.
În mare parte o să-mi contorizez filmele pe care le-am vazut recent, păreri despre acel film (ca un mic review) şi de ce nu şi o notă. Pe care, din punctu meu de vedere o va merita.
Nu sunt prea tare cu gramatica şi o zic din start...o să mai scriu corect, o să mai scriu greşit, rămâne de văzut.
Aa...şi nu cred că o să scriu cu diacritice tot timpul...
Cam atât pentru primul post...ne vedem şi ne comentăm mai târziu.

Un comentariu: