sâmbătă, 11 iunie 2011

Paul {2011}

Pe tot parcursul filmului ma gandeam ca putea sa fie si mai amuzant...ca Simon si Nick nu au scos tot ce e mai bun din ei. Serios...nu am ras atat de mult pe cat am vrut si referintele si poantele au fost slabute. Din nou, mi-a dat o senzatie ca desi e un film la care te simti bine, putea totusi sa fie un nou cult-clasic pentru toti nerzii de S.F. din lumea intreaga.
Eh, m-am simtit bine vizionandu-l si o sa-l mai vad probabil o data sa vad daca are sansa de a-mi pastra interesul fata de el. Si din cauza ca am vrut sa-mi placa mai mult, nu mai am ce sa zic acum...damn it. Actorii...Seth Rogen ca extraterestrul ce a bombardat lumea cu viziunea lui si la randul lui a fost bombardat de cultura noastra...e un personaj de film perfect si felul cum arata si se misca (CGI, bineinteles) au iesit excelent. Probabil e chestia ce imi place cel mai mult. Apoi vine tipa jucata de Kirsten Wiig, o actrita de comedie excelenta ce o vad mai saptamana in Saturday Night Live...talent comic adevarat...tipa a fost amuzanta si parca scrisa pentru Wiig. Urmeaza apoi colegul de SNL Bill Hader, comic si serios (si atunci e si mai comic) si Jason Bateman (cu cativa colegi de la Arrested Development) care isi face excelent treaba. Toti o fac bine pana la urma ca au cu ce personaje sa se joace...sunt comice dar din nou, nu la potentialul lor maxim.
Paul a fost o comedie reusita care putea sa fie si mai buna...dar s-au zgarcit la ceva si nu stiu ce e aia.
7.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu