vineri, 17 iunie 2011

Wild Target {2010}

Feel good movie. Am ras pe rupte, dar e si comedie specific englezeasca...de aia usor ironica, usor absurda si acompaniata cu stil (cel putin in acest caz). Nu e ceva deosebit de nou dar situatiile sunt oricum updatate frumos si comedia vine de la sine. Personajele sunt bestial facute si din cauza ca sunt jucate de actori calumea ca Bill Nighy, Emily Blunt si Rupert Grint (da, stiu, e tanar...dar a jucat bine) fac si treaba sa mearga mai bine.
Nu e o comedie exagerat de bine scrisa insa e calda si te face sa te simti bine cand o vezi. Are un ritm al comicului decent si asta e. Degeaba tot imi bat degetele aici...e un film mistocuţ care merita vazut. Nu e o pierdere de timp si Bill Nighy e cool ca de obicei...si parca totusi simt ca nu ar fi un actor care poate sa duca in spate un film, fiind personajul principal.
7.5/10

Un comentariu:

  1. L-am vazut si eu acum cateva zile, bunicel filmul, ironic si foarte funny. 7.5 si din partea mea.

    RăspundețiȘtergere