vineri, 10 aprilie 2009

A Good Woman {2004}

O femeie buna e ce vrea fiecare barbat...una care e inteligenta, una care e frumoasa insa ale carei calitati negative sau mai putin bune te poti indragosti...pentru ca asta o face unica. Femei inteligente si frumoase sunt la greu insa personalitatea le defineste ca fiinta umana, ca persoana de care te poti indragosti si pe care o poti iubi pana la moarte...

In film se prezinta realtiile romantice in backgroundul anilor '30 intr-o Italie predispusa la romantism si inselare. O femeie din New York pleaca alungata din orasul ce nu doarme unde si-a facut deja reputatia de femeie profitoare, o lichea care suge banul din venele fiecarui barbat care il are. Si in perioada de criza erau putini de genul asta si mai putine slujbe cinstite unde sa mearga...ea a folosit ce are mai bun la ea, frumusetea si experienta pentru a-l atrage pe barbatul vizat.

Ajunsa in Italia, face acelasi lucru insa aici nu are reputatia din state insa si-a refacut-o si aici foarte repede pentru ca e tot ce stie...prima victima este un tanar a carui sotie este, si asta aflam mai tarziu, fiica vampiritei noastre. Frumoasa fiica este jucata de Scarlett Johansson insa personajul ei este cam banal si neinteresant, insa nu-i problema, mi-a facut placere sa o vad chiar si asa.

Ce mi-a placut mai mult a fost scenariul, preluat dintr-o piesa de teatru apartinand lui Oscar Wilde. Comic, sarcastic, real si un adevarat studiu al naturii umane si un detaliu foarte important pus pe relatii romantice...noi sau vechi. Bosorogii care stau toata ziua si beau sunt geniali, intotdeauna cu punctul pe i. E un filmulet dragut, care prinde atmosfera si lookul anilor '30 intr-un mod placut de vizionat. Dar nu e o revelatie...

7/10

2 comentarii:

  1. Fără legătură cu filmul de mai sus (pe care l-am văzut, mi s-a părut ok spre entertaining): ai văzut Málena? Dacă nu, cred că o să vrei să-l vezi. Monica Belucci face un rol de zile mari acolo.

    http://www.imdb.com/title/tt0213847/

    (În paranteză fie spus, poate ar fi fain să pui un link la IMDB pentru filmele la care faci review. Mai scutești ceva click-uri :) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Malena l-am vazut, acum foarte mult timp si apoi l-am vazut recent (in ultimul an, cred). Film foarte bun in care Monica face un rol de zile mari...

    Cat despre link...am preferat sa nu-l pun direct in posturile mele insa am pus searchul spre imdb mai sus decat restul...

    RăspundețiȘtergere