vineri, 26 noiembrie 2010

Despicable Me {2010} & Shrek Forever After {2010}

Hai ca a fost dragutel desi la mine in camera era atat de confortabil incat era sa adorm. Imi era cald si bine si toata actiunea colorata m-a facut sa ma indepartez cu gandul pe meleaguri in care mintea imi zburda in liniste si pace, nefiind deranjata de factori exteriori sau de filmul de fata care nu are nevoie de o atentie desavarsita. E un film pentru copii la care adultii pot adormi linistiti pentru ca da in afara de dulce si nevinovat...
Desi personajul principal e unul negativ doar cu numele toata actiunea "violenta" este in stilul lui Bugs Bunny sau Wile Coyote in care se produc stricaciuni dar nimeni nu pateste nimic. Chestii de copilasi...grafic e un film care are loc in 2010 desi nu excela vai de mine. E un film dragut, care te incalzeste (case in point) si te distreaza din cand in cand...desi as fi vrut comedia sa fie mai buna. Adjutantii lui Gru sunt cei care te amuza cel mai tare si nici macar Carell cu accentul lui rusesc nu smulge destule zambete. Vizionabil.
Ultima parte, sper, din seria Shrek. Asa parea a fi...parerea mea. Nu de alta dar o lungesc naspa si degeaba. Primul a fost bestial, al doilea un sequal decent, al treilea parea un final naspa si acum al patrulea...eh, finalul misto? :)) Nu stiu...se trezesc ei sa zica ca mai merge un Shrek la anu, cu o poveste la fel de rasuflata ca din asta sau din Shrek 3. Mai conteaza? Conteaza ca isi scot banii si ceva in plus, conteaza ca o gloata de naivi e satisfacuta si atat.
Grafic insa il depaseste pe Despicable Me, daca tot sunt in acelasi post si amandoua sunt animatii...desi primul are nitel mai mult suflet decat Shrek. Obiectiv insa sunt la acelasi nivel. Satisface cat dureaza filmul insa la final nu ramai cu nimic. Poate un zambet la primul si o stare de bine dar la acesta, nu prea. Si cum amandoua sunt la acelasi nivel si amandoua sunt in acelasi post, amandoua primesc aceeasi nota.
7/10

Un comentariu:

  1. Eu le-am vazut pe amandoua si Despicable me m-a facut sa rad cu lacrimi. Shrek 4 m-a plictisit teribil si am regretat cu varf si indesat banii de 3D.
    Din punctul meu de vedere Despicable me este cu muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult peste Shrek ultima parte[sper din tot sufletul pentru ca deja este rasuflat]

    RăspundețiȘtergere