marți, 25 ianuarie 2011

Love and Other Drugs {2010}

Hei, macar am vazut-o pe Anne Hathaway goala...nu ma asteptam la asta de la filmul asta avand in vedere ca e o comedie-romantica usurica. In rest ce pot sa zic...pff...ei bine...aaa..."scratching head"..."biting nails"..."scratching neck"...chiar nu am ce sa zic. Nu am ras, nu am plans, aproape ca nu am simtit nimic in timpul filmului decat o simpatie pentru personajul Annei...o tanara de 26 de ani bolnava de Parkinson in stagiul 1. Asta s-a vrut si partea serioasa din film si ea a jucat intr-adevar bine rolul ei...dar celalalt, Jake Gyllenhaal, desi e sarmant si perfect pentru rol, m-a lasat cam rece in general.
Dar hei, repet, am vazut-o pe Hathaway goala, recomand filmul din cauza asta. Tits and ass, nu full frontal sau ceva dar chiar nu ma interesa si aia. In rest...o critica adusa companiilor de medicamente care vand vise in mici pastilute si reprezentantii acestora sunt niste rechini care ar face orice pentru comisioane. Meh...s-au luat oarecum dupa "Up in the Air" cu aerul ala corporatist...nu prea au reusit. Aa, si vroiam sa vad efectul anilor '90 mai bine ca nu pareau prea diferiti aici desi e o diferenta de 12 ani. Chiar si la americani s-ar observa cat de cat.
Personaje amuzante avem in fratele personajului principal, tipu ala gras si cu ochelari...dar chiar si ala e subtire in majoritatea timpului...si atat :)) . Slab.
6.4/10

2 comentarii: