duminică, 27 septembrie 2009

IIFF 2009

De vreo cateva zile nu ma mai gasiti pe acasa...asta pentru ca de vreo cateva zile a inceput in Iasi un festivalul international de film...iar eu m-am oferit ca voluntar. Motivele pentru care m-am oferit ca voluntar cred ca sunt mai mult decat evidente, asa ca nu mai intru in ele, acum.

Chiar aseara a fost un film premiera pe Romania si cei de la IIFF l-au primit chiar si inainte de a avea premiara la americani. Ceea ce e un lucru. Vorba lui Emanuel Lazarescu - seful IIFF-ului...au fost nevoiti sa traga de parame ca sa faca rost de filmul asta sa fie vazut intrun "sat" ca Iasi, asa cum e pe langa alte orase.

Ca voluntar am pus perdelele rosii de la intrarea cinemaului Victoria...am mancat pe gratis, am baut pe gratis Stella Artois si votca Absolut Scandia si ma uit la filme, la ce filme vreau eu, pe gratis...evident, filme ce fac parte din programul lor. Am facut rost de autograful lui Mungiu pe care il restecp si un poster de la Amintiri din Epoca de Aur. Am vazut-o pe Anamaria Marinca, Teodor Corban si pe inegalabilul si intotdeauna amuzantul Ion Sapdaru. Pe astia i-am vazut numai in prima zi la premiera de gala a filmului Amintiri din Epoca de Aur.

Din nou, ca voluntar, eu trebuie sa fac o sarcina...si aceasta sarcina e sa apas pe buton ca sa introduc traducerea la filme. Adica efectiv stau cu degetul pe butonul de la tastatura sa introduc urmatorul rand de replici. La The Boat That Rocked asta am facut si am s-o fac in continuare la filmele de la Victoria.

E frumos, lumea e buna, atmosfera e deosebita...e ceva un festival de film mai ales atunci cand iubesti filmele...

2 comentarii:

  1. BRAVO,sincera admiratie Mono!Ce frumos ar fi sa-ti urmeze exemplul si alti tineri...speranta pentri IIFF!Evenimentul este de nepretuit pentru batranul oras "uitat", si-i fac o urare,urarea mea este de "Viata lunga!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc...sper si eu ca anul viitor sa fie mai multa lume in scaune, ca locuri sunt.

    RăspundețiȘtergere