marți, 29 septembrie 2009

Kurz und schmerzlos {1998}

Tare mult m-a mai plictisit filmul asta. Mie mi-a adus aminte din primele momente de filmele lui Guy Ritchie, Lock, Stock and Two Smoking Barrels si Snatch...dar aparent seamana cu Mean Streets, intr-adevar, care oricum nu mi-a placut nici ala :))

Filmul e despre o adunatura de ratati, cel mai putin ratat dintre ei fiind un taximeTrist. Bineinteles tot filmul e despre cum ei sunt ratati si de ce sunt ratati...cum incearca ei sa faca smecherii ca sa faca bani repede...cum rateaza afacerile...cum mor si chestii plictisitoare ca astea. Pe bune.

Imi place ca filmul e german dar vorbeste despre o cultura turceasca...care ne este prezentata prin multe, mult prea multe, pupaturi pe obraz intre barbati. Si noi mai facem chestia asta la nunti si botezuri dar la astia era ridicol. Asta mi-a atras atentia pentru ca nu era nimic altceva ce s-o faca.

Imi mai plac filmele violente, intunecate, realiste, dar trebuie sa prezinte niste vieti interesante, vieti din care mai poti invata ceva folositor. Nu bullshituri despre ratati uitati si ignorati de lume...si lumea lor de rahat...sa ne arate cat de multi-culturala a ajuns Germania in orasele ei mari. Trebuia sa o arate alt fel...daca a aratat-o prin violenta nu ne arata decat diferentele de cultura si traditie duc la multa violenta...dar nu despre multi-culturalitate e vorba. E vorba despre oameni care gresesc pentru ca sunt prosti si nu isi folosesc creierul...si nu e decat vina lor.

Imi pare rau dar filmul e prost...

5.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu