miercuri, 9 septembrie 2009

New Day Air {2009} + Monsters vs Aliens {2009}

Next Day Air {2009} - O comedie cu negri, asa cum ii stim. In stereotipuri ale stereotipului. Drogati, astfel ajungand sa faca o boacana ce le pune in pericol viata. Un pachet plin cu droguri...trimis printro firma de curierat (ca un fel de Fan Curier) e trimis la usa gresita pentru ca tipul era nitel cam drogat. De la asta se incep dumele la care nu am reusit sa rad. M-am uitat la filmul asta pentru ca mi-a placut trailerul...dar am primit teapa. M-am mai uitat si pentru ca joaca Donald Faison, un personaj principal din serialul meu preferat, Scrubs. In final, e un film nereusit care se face foarte putin interesant prin lookul sau.

5/10

Monsters vs Aliens {2009} - Asta sunt sigur ca e mai misto la cinema in 3D, asa ca aici nu pot decat sa judec povestea care e un pretext pentru a baga un 3D misto si nimic mai mult. Povestea e slaba dar e interesant sa vezi cum se lupta 5 monstrii cu zeci de mii de extraterestrii care arata la fel. Chiar nu am nimic interesant de spus despre filmul asta...poate na, cateva personaje sunt foarte misto si amuzante ca BOB, presedintele, generalul si doctorul Gandac.

6.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu