miercuri, 16 decembrie 2009

Arsenic and Old Lace {1944}

Imi venea sa ţip in timpul filmului...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Exact asa...

Atata nebunie, atatea incurcaturi, atatea plot-twisturi, atatea personaje sarite de pe fix...sunt indeajuns incat sa te innebuneasca. Eu nu mi-am dat seama ca exista asa ceva pe planeta asta...deci acum fara bullshit, fara vrajeala, fara comentarii pline de metafore de doi lei. Filmul asta trebuie vazut...e ceva ca de pe alta planeta. Atata comedie, atata absurditate, din nou, toata condusa de o nebunie pura in care chiar si cei sanatosi sunt pacaliti sa intre si sa joace jocul mai departe...

Frank Capra a fost regizorul acestui haos controlat si incredibil...cel care ne-a adus atata amuzament si distractie prin alte filme ca It Happened One Night, Mr. Smith Goes to Washington, It's a Wonderful Life, ne-a mai distrat si cu asta numai ca eu am fost total ignorant si nu m-am gandit niciodata sa caut filmul asta. Prost...prost am facut, prost am fost. Câtă distractie iti poate oferi un film...incat aproape ca de la un moment dat, de la atatea intorsaturi, ai dori sa se termine o data si o data...sa se termine nebunia asta.

E o casa de nebuni filmul asta, la propriu...dar si la figurat. Actorii joaca incredibil, toti intra perfect in pielea personajului lor si nu dau niciun semn de simt al realitatii, fiind total cufundati in fantezia rolului pe care il interpreteaza. E un spectacol demn de urmarit numai prestatia actorilor, ca sa nu mai zic nimic de complexitatea, absurditatea comica si haosul controlat ce il prezinta scenariul. E un deliciu total! E ca si cum ai primi mai multa mancare care iti place toata o data...e ca si cum ai manca multa inghetata si nu ai vrea sa se termine...e ca si cum...fill in the blanks.

Singurul gol in intriga l-am gasit cand prezenta celor doua surori a fost simtita prea mult timp fara vreun sens. Dar in rest nimic...si am cautat, anume sa vad doua neconcordante, sa simt ca un personaj nu are ce cauta in scena respectiva, nimic. Totul a fost perfect. Si incurajez pe toata lumea sa vada acest film imediat...pana cand nu vine sfarsitul lumii in 2012 :)) .

10/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu