vineri, 18 decembrie 2009

This Is It {2009}

Am crescut cu muzica lui cand eram mic...am dansat pe muzica lui ca un copil...ii ascultam muzica cu placere pentru ca era ritmata si foarte frumoasa pentru mine. Versurile nu puteam sa le inteleg ca eram prea mic...5-8 ani. Apoi, incet-incet...a disparut din preferintele mele muzicale dar, pentru totdeauna, a avut un loc special in ssufletul meu ca facand parte din copilaria mea. Ii urmaream videoclipurile cu sufletul la gura de fiecare data cand erau difuzate la televizor...am ramas uimit cand a venit in Romania...ambele concerte le-am vazut la tv, nu in realitate. A fost un idol pentru mine...un icon.

Nu intru in detaliile decesului sau, nici in conspiratii, nu isi au locul cand e vorba despre un rege mort. E josnic si patetic sa mulgi atat de mult decesul sau. A fost si va fi intotdeauna un rege al genului pop, insa mai mult de atat, un rege al muzicii. E un clasic.

Filmul ne prezinta repetitiile ultimului sau concert, din totdeauna, pe care nu a mai apucat sa-l tina. Nu-i problema...filmul face o treaba excelenta sa prinda atmosfera ce avea sa fie in timpul concertului, detaliile puse in acest eveniment, atentia pentru perfectiune a lui Michael si o renastere a muzicii sale, ever-green. Filmul reprezinta chintesenta a ceea ce inseamna Michael Jackson, chintesenta cantaretului si a super-starului, a omului. Pentru fani acest film trebuie vazut mai mult decat orice alt film, oricat de important ar fi...e un must-see obligatoriu.

Kenny Ortega a fost regizorul spectacolului, cu directii importante date si de M.J., bineinteles...avea sa fie un show incredibil. Avea sa fie centrul Universului, acel concert, daca avea loc. Un show spectaculos ce ne transmite prin toate emotiile datorita melodiilor alese cu grija pentru a satisface gusturile fiecarui fan...melodiile sale, cele care erau in spectacol, erau hiturile sale cele mai cunoscute din trecut si trecutul apropiat.

I-am urmarit performanta cu placere atat ca fan, cat si ca cinefil...a fost un show pe cinste.

8.25/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu