marți, 4 mai 2010

Black Narcissus {1947}

Iaca se mai scot si filme proaste si in trecut. Desi filmul asta are o nota decenta pe imdb (8.1) eu nu vad justificarea acestei note in nici o scena. Dau vina insa pentru parerea mea finala pe acting. Ok, in trecut era mai exagerat dar si asa, un astfe de film era o oportunitate buna sa se joace peste norma de atunci. Dar cine stie...poate mi-au iesit in evidenta unele jocuri ale actorilor secundari sau episodici si i-am ignorat total pe cei principali care poate au jucat decent.

Dar de ce nu am fost atent? Pai poate pentru ca filmul nu a facut absolut nimic sa-mi atraga atentia. Mesajul e invechit, demodat...scenariul e hiperbolizat pe alocuri ceea ce mi-a dat impresia ca ma uit la o telenovela, ceea ce nu imi place sa fac. Ce mi-a placut insa au fost decorurile si imaginea...adica, culmea, fix cele doua chestii care au castigat un Oscar atunci la vremea lui :)) . Acum o zic sincer...m-am uitat mai intai, pe la mijlocul filmului sa vad ce nota are...pentru ca mie mi se parea prost, asa, am ramas uimit la vederea notei si apoi am zarit in jos ca are si 2 Oscaruri...valeu, mi-am zis...de ce? Am rasuflat usurat cand am vazut pentru ce pentru ca astea nu au influentat mesajul/scenariu/actingul/regia...sunt chestii artistice facute de oameni total diferiti fata de cei care influenteaza cum se simte mesajul.

Asadar, slab film. Niste maicute pierdute trimise la dracu in praznic ca sa ce? Sa isi lase amprenta si in creierul muntilor. Inca o victorie pentru religie...yoohoo.

6.66/10 (muhahaha)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu