marți, 4 mai 2010

Valentine's Day {2010}

Si-au batut joc de ziua mea de nastere. Nu, nu sunt Cupidon si nici Valerică/Valentin...cand m-am nascut eu nici nu exista "sarbatoarea" asta...si parca fiecare film care vobeste despre Sf. Valentin, fiecare episod dintr-un serial care ajunge la sarbatoarea asta, fiecare trebuie sa spuna ca e o sarbatoare inventata de companiile ce fac Felicitari...companii gen Hallmark.

Toata chestia e o capitalizare asupra unui sentiment puternic uman care seamana cel mai mult cu nebunia. Ok. Despre film...20 si nu stiu cati de actori cunoscuti, nici unul...dar repet, nici unul bun. Vai de capu' meu. A iesit un mare parţ si iar am sentimentul de mai devreme ca regret ca l-am vazut si ca regret ca il comentez acum. Nu mai am ce filme bune sa vad si cand dau de un film, asa zis, bun, e prost...eh. Asta e prost din nascare iar scenaristul s-a gandit ca face ceva nou spunand zeci de povesti intr-un singur ambalaj. E un soi de Babel/Amores perros/Crash cu o supradoza de romantism ieftin. Am ras insa la vreo 2-3 faze...putine oricum.

Zeci de persoane, o duzina de povesti si toate sunt nevoite sa se intersecteze la un moment dat sa arate lumii cat de mica e ea...si cum toata lumea, pe 14 feb. se gandeste numai la romantism. Bine, s-a aratat dragostea la toate varstele dar asta nu e ceva nou. Filmul asta parca e o felicitare de aia ieftina lunga de o ora si 40 de minute sau cat are...valeu, are 2 ore de fapt, acu vazui.

Nu tu personaj principal si nu tu romantism frumos. Doar o adunatura de oameni hranind aceasta sarbatoare care nu inseamna nimic decat in capul oamenilor care nu cred ca daca iubesti, fiecare zi e sarbatoare.

5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu