joi, 23 decembrie 2010

Dinner for Schmucks {2010}

Am avut nevoie de un film de genul asta. M-a distrat mai mult decat ma asteptam...da, e o comedie cu idioti si o spune si titlul asa ca nu vad de ce s-ar astepta cineva la altceva. Da, e hollywoodian, e previzibil, e dulce, e si cateodata trist, e exact cum vrei sa fie o comedie care te face sa te simtit bine nu numai prin poante si glume.
Aici, glumele au fost facute datorita personajelor...atat de ciudate si bine lucrate. Regizorul filmulu, Jay Roach a mai regizat astfel de filme unde personajele in sine faceau comedia si mai putin situatiile sau replicile singure, filme ca seria Austin Powers (la care am ras cu pofta si in care poantele inca merg). Personajul lui Steve Carell este bineinteles cel mai colorat si cel mai complex si cel care aduce cele mai multe rasete. Ca sa nu mai zic ca masa din final e un hohot continuu de ras. Eh, poate nu chiar dar celelalte personaje de la cina, una mai speciala, sunt pa-na-ra-ma.
Pana la urma e, pentru mine, o placere vinovata...numai glume de buda nu am vazut si m-am bucurat. E un film cu strambaturi si cu personaje ciudate si caraghioase, caricaturale...cu elemente de caracter exagerate special pentru asta. A fost distractiv si atat am vrut.
7.2/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu