duminică, 22 decembrie 2013

The Butler {2013}

Acum istoria negrilor din america e istoria americanilor...nu doar a negrilor, de asta se tot scot filme de genul asta. Off, mi-a dat o stare asa de tampita filmul asta...semi-deprimat si semi-scarbit de ceea ce vad. Ceea ce am vazut si m-a scarbit au fost aceleasi chestii rasiale pe care le-am vazut si in alte filme.

Vorbesc aici despre violenta irationala si despre prostia redneckului american care nu concepe faptul ca omul ala negru e egalul sau si asa trebuia sa fie dintotdeauna. Lasa-l pe el sa-si decida viitorul, nu-i pune tu piedici idioate doar pentru ca asa ai vrut tu.
Ma rog, eu m-am saturat si sa-si planga astia de mila si sa-mi arate aceeasi poveste de zece mii de ori. Forest Whitaker nu m-a uimit deloc si nici Oprah nu a reusit sa-mi starneasca vreo emotie. De fapt asta pot sa zic despre orice actor din filmul asta pentru ca filmul in sine este slab si deci prestatiile lor sunt firave. Cat despre lupta muta pe care o ducea majordomul in Casa Alba, asta a fost un punct slab al filmului si deloc de luat in considerare. Nu a avut forta prezenta lui in Casa Alba si deci contrastul cu fiul sau era unul prea mare. Ca mai raspundea el din cand in cand la intrebarile presedintilor, asta a fost ceva firesc insa putea sa ii influenteze mai mult si mai puternic...chiar si subtil. Oricum inteleg de ce nu a facut-o si de asta nu mi s-a parut o pista interesanta din prima.
Ma bucur ca a reusit sa vada un presedinte negru la casa alba si ca l-a intalnit la final. A mai fost insa o parte a filmului care m-a interesat mai mult decat trebuia...portretizarile presedintilor din toti anii in care a fost personajul nostru majordom la Casa Alba (nu stiu exact de ce scriu cu litere mari). De la Eisenhower la Ronald Regan. Cam atat, a fost o dezamagire din punct de vedere dramatic sau cinematografic. Nu e nimic de luat din filmul asta...
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu