luni, 6 ianuarie 2014

Enough Said {2013}

Enough Said este o comedie romantic surprinzator de placuta. Adica a avut suflet...mult suflet. Mai mult suflet decat 12 Years a Slave. Da, suna destul de brusc, destul de devreme...dar asa e.

Nu am nevoie de sclavie sau de angoasa manipulatoare sa ma faca sa simt ceva la un film. Am nevoie de sinceritate...si asta am primit de la filmuletul asta. Am primit o poveste simpla si draguta care a fost deosebita pentru ca am simtit ca e ceva nou. Adica de cate ori auzim in astfel de filme ca personajul nostru principal feminin poate sa afle toate chichitele iubitului ei nou de la fosta lui sotie? Eu nu am mai vazut asa ceva si e ok sa simti un suflu de nou. Si daca nu e nou, tot e bun pentru ca actorii il aduc la un nivel multumitor. Julia Louis-Dreyfus a fost chiar mai buna decat ma asteptam in rolul divortatei de 40 si ceva de ani care se simte singura si pierduta din cauza ca fata ei pleaca la facultate...a avut ea cam putin prea multe grimase dar am simtit ca rolul i-a venit bine si l-a dus bine pana la capat. Nu a avut scapari, se simtea prezenta ei, a personajului ei, in fiecare scena. Bravo ei!
James Gandolfini in penultimul sau film, unul din motivele pentru care l-am luat la vizionat, e in rolul sarmantului urs lenes si neingrijit care cauta iubire. Personajul lui e sincer, real si fara figuri. Si incearca...si se vede. Cei doi s-au completat reciproc asa cum te astepti. Catherine Keener este catalistul ce ajuta la un tumult in relatia celor doi de mai sus. Ea e fosta sotie a lui iar Julia nu poate sa nu asculte ce zice despre actualul ei iubit...ce simte ea e ceva nou si datorita unei prietenii cu fosta sotie a lui, e impartita in doua. La orice s-ar confesa ar insemna sfarsitul acelei relatii. Pana la urma a venit totul, asa cum era de asteptat, deodata intr-o scena inconfortabila (exact cam cum era fata Juliei - expresiva) care a lasat loc de "buna ziua". Mi-a placut. Relatiile au functionat...chiar si micro-relatiile din background au fost subliniate suficient, actorii si-au facut treaba foarte bine si scenariul a avut ceva fresh prin el...
8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu