sâmbătă, 27 decembrie 2008

Passangers {2008}

Ok...sa zicem prin absurd ca esti fan Anne Hathaway...si sa mai zicem prin absurd ca iti plac pseudo-thrillerele cu personaje plictisitoare ce se folosesc de un scenariu plictisitor si asa mai departe plictisitor.
Un film prostut, in sensul de silly, in sensul de Laugh Out Loud ;) . Am pus poza asta pe care am luat-o din alta parte ca sa vedeti si voi cum se joaca filmul asta cu capul vostru...si imediat ce vedeti filmul o sa intelegeti care e faza. Chestie e ca nu prea recomand eu filmul asta a fi vizionat de vreo cineva decat daca acel cineva e extrem de plictisit. Eu l-am vazut din cauza Anne e una din actrite ce promite si vroiam sa-i vad prestanta...plictisitoare si insipida...si l-am mai vazut probabil din cauza ca eram incredibil de plictisit.
Iar plot twistu de la final e genu ala de plot twist de la care iti vine sa razi...pentru ca e pur si simplu e amuzant de prost :)) .
Totusi, nu inteleg de ce e si horror ca eu mai aveam nitel si adormeam...this movie sucks ass.
5.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu