vineri, 19 decembrie 2008

Tootsie {1982}

L-am mai vazut, toti l-am vazut, toti am ras, toti am fost socati nu de faptul ca Dustin Hoffman era imbracat intro femeie dar fiindca aceasta pacaleala continua si functiona in continuare...si putea sa mearga la nesfarsit dar apoi si-a adus aminte personajul interpretat de Dustin, Michael Dorsey ca nu vrea sa fie Dorothy Michaels tot restul vietii.
In primul rand e o comedie, asta e clar, ca nu stiu, dar cred ca daca s-ar intampla asa ceva in viata reala cred ca cineva si-ar fi dat seama mai devreme de scamatorie...bine, ca ei nici nu aveau vreun motiv sa se indoiasca de asta, era convingatoare...a jucat bine Dustin, a fost si nominalizat dar nu a castigat. A castigat insa Jessica Lange acel oscar pentru cea mai buna actrita in rol secundar. Si pe langa aceasta nominalizare a lui Dustin si victoria Jessicai filmul a mai primit 8, say again, 8 nominalizari la cel mai bun regizor, cel mai bun film, cea mai buna muzica, imagine, editare, sunet, inca o actrita in rol secundar si scenariu original...si nu a castigat nici una din ele...pur si simplu nu a avut, parca, acel ceva extra ce ii dadea magia. Pana de curand am crezut ca rolul lui Dustin ar fi dat acest plus, dar nu a fost prea puternica, impactul a fost mai mic decat am crezut initial.
Cat despre comedie, as fi vrut sa rad la mai multe faze, am ras insa numai pe la inceput, apoi, treptat mi-a pierit cheful si nu stiu daca eram eu de vina...
Cine nu l-a vazut sa-l vada...cine l-a vazut si inca si-l aminteste chiar si putin, nu mai are sens sa-l vizionati.
7.5/10

Un comentariu:

  1. ce rol face Dustin Hoffman , dupa Unora le place Jazz-ul, primul film in care am gustat un travesti!

    RăspundețiȘtergere