luni, 1 decembrie 2008

The House Bunny {2008}

O comedie misto, care in fond, nu e decat un film de'a lu Adam Sandler (stiti voi: Billy Madison, Happy Gilmore, The Wedding Singer, The Waterboy, Big Daddy, Little Nicky, Mr. Deeds si alte cateva) dar pentru fete si cu fete. De ce mi-a "kinda" placut si mie a fost din cauza Annei Faris care mi-a placut in orice film a jucat indiferent daca era un film prost sau bun...imi aduc aminte ca prima data am vazut-o in Scary Movie si mi-a ramas in cap. Ea interpreteaza perfect blonda proastuta dar buna de tot, demna de center fold-ul din Playboy si tocmai chestia asta e cel mai mare vis al ei :)) . E geniala si ea este motivul pentru care seria Scary Movie e mult mai buna decat celelalte prostii cu Date, Superhero sau Epic Movies...e adorabila, inteligent de stupida si bineinteles hilara de te tavalesti pe jos...si o pot spune sincer. De fiecare data cand deschidea gura (ei, nici chiar de fiecare data) era pentru mine un nou motiv de a rade cu pofta si chiar am ras cu pofta.
Actorii care au jucat pe langa Anna joaca standard, dar fiecare fata din casa Zeta joaca intr-un fel sau altul mai ciudat decat cealalta pentru a spori factorul de comic - unele reusesc, altele nu...insa Emma Stone (pe care o iubesc) e cea mai buna dupa Anna Faris si ne ofera si ea noi motive de rade datorita felului ei de a fi timida si nerdish. Mi-a adus aminte felul ei de a juca de comedia lui Jonah Hill din Superbad, in care a jucat si Emma Stone. Nu m-as mira sa fi furat sau imprumutat cateva tickuri de comportament de la personajele reusite ale lui Hill pentru a o juca pe Natalie cum trebuie.
De fapt, aceste doua fete (Anna si Emma) fac filmul sa fie distractiv si demn da vazut chiar si pentru baieti, pana la final.
Partile negative sunt bineinteles in poveste...a carui final este observabil de la o Posta. Este o poveste obisnuita tip Hollywood despre mitul Cenusaresei, despre cum invatam din greseli...this load of crap. De vazut numai pentru Anna si Emma.
P.S. Mi-a placut in mod special cum arata personajul Annei in posterul filmului...fix ca o papusa...gonflabila. :))
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu