duminică, 29 martie 2009

Flakes {2007}

La fel ca in precedentul film, motivul pentru ca am vazut aceasta a fost din cauza lui Zooey (da, trebuia s-o mentionez si in comentariu, dar o fac acum)...pur si simplu imi place stilul ei de a juca, cu ochii ei bulbucati, mari si albastrii, vocea ei calma si reconfortanta...plus ca e si frumoasa...foarte frumoasa, cel putin din punctul meu de vedere.

In filmulet e vorba de unicitate si originalitate...se prezinta un fel de restaurant unic care vinde si serveste numai boluri cu cereale, adica e ca si cum te-ai duce si ai comanda o cafea cum o vrei tu numai ca aici e cu cereale...foarte misto, mi-am zis. De la cele mai banale cereale care se gasesc in orice raft in orice supermarket pana la cele mai vechi care raman fresh din cauza pungilor in care raman sau starii bune in care au fost pastrate. Mi-a placut ideea foarte mult chiar...cred ca ar avea succes un astfel de restaurant.

In rest, filmul nu e foarte tare, poveste de dragoste destul de banala...noroc de Zooey, evident. Pe langa asta nu e vorba decat despre capitalism si cum marile corporatii distrug micile afaceri ce au suflet si clienti regulari...iar chestia asta s-a mai vazut in filme. Sunt cateva personaje interesante cum ar fi cel al lui Christopher Lloyd, imbatranit dar care face un batranel paranoic si putin senil foarte amuzant. Asa...altceva n-ar mai fi...ar mai fi orasul New Orleans prins colorat cum e, de fapt tot filmul e colorat si diferitele culori ale cutiilor de cereale ajuta.

In fine, realizez ca filmul nu e prea memorabil ca l-am vazut acu vrea, nu stiu, 5-6 ore (acu e 1 jumate, arata 8:17 mai jos din cauza ca la ora aia am inceput comentariul despre filmul asta si l-am lasat sa-l termin mai tarziu, ei, acu e mai tarziu) si deja am uitat unele parti din el...cu exceptia ideii barului/restaurantului cu cereale...foarte tare idee.

6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu